مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار
سرخط خبرها

اولین قهرمانی یزدی ها در لیگ برتر والیبال | حسرت پیکانی‌ها هفت ساله شد

  • کد خبر: ۱۰۲۲۴۳
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱
اولین قهرمانی یزدی ها در لیگ برتر والیبال | حسرت پیکانی‌ها هفت ساله شد
تیم مقاومت شهداب یزد با دو برد متوالی برابر پیکان تهران به نخستین قهرمانی خود در لیگ برتر والیبال دست یافت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، دیدار برگشت فینال مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (۲۳ اسفند) برگزار شد.
در این مسابقه تیم مقاومت شهداب یزد با کسب دومین پیروزی متوالی برابر پیکان تهران به مقام قهرمانی جام سی‌وپنجم دست یافت.
شاگردان علیرضا طلوع کیان سرمربی مقاومت در مسابقه دوم فینال سه بر یک به پیروزی رسیدند تا حسرت پیکان پرافتخار برای کسب سیزدهمین جام قهرمانی هفت ساله شود. پیکان در سال ۱۳۹۳ به دوازدهمین قهرمانی خود در این رقابت‌ها دست یافت.
پیکانی‌ها در ست دوم ۲۵ بر ۲۳ فاتح میدان شدند، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۸ نتیجه را به حریف خود واگذار کردند. تیم پیکان در مسابقه نخست نیز سه بر صفر مغلوب مقاومت شده بود.
تیم والیبال پیکان تهران در سال ۱۴۰۰ به پنجمین مقام نایب قهرمانی خود در لیگ برتر مردان دست یافت تا همچنان و برای سال‌های متوالی با ۱۲ قهرمانی، پنج مدال نقره و سه نشان برنز (مجموع ۲۰ مدال) پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها باقی بماند.
بدین ترتیب سی‌وپنجمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران که از یک‌شنبه دوم آبان آغاز شده بود، عصر امروز (دو‌شنبه ۲۳ اسفند) بعد از برگزاری ۱۹۶ مسابقه با قهرمانی تیم مقاومت شهداب یزد به پایان رسید. پیکان تهران نایب قهرمان شد و تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و فولاد سیرجان ایرانیان نیز عنوان مشترک سومی را به دست آوردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->